Bezpłatny plan instalacji Therm25™
Nawigacja
Segment
Marka fermacell® została wyróżniona tytułem „Marki Stulecia”
Produkty
Wsparcie projektowe
Otrzymuj najnowsze informacje o produktach i rozwiązaniach fermacell™ – prosto na e-mail.
Aktualności
O nas
Ważne linki
Kontakt
Do pobrania
Seminaria online
Marka fermacell® została wyróżniona tytułem „Marki Stulecia” . To prestiżowe odznaczenie stanowi wyraz uznania dla wieloletnich, nieprzerwanych sukcesów firmy i potwierdza jej pozycję lidera w dziedzinie innowacyjnych i zrównoważonych produktów z gips włókna .
„Tytuł ‚Marki Stulecia‘ to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, które napawa nas ogromną radością . Jest to również silna motywacja do dalszego rozwoju innowacyjnych produktów i rozwiązań oraz ich skutecznego wprowadzania na rynek we współpracy z naszymi partnerami ” – mówi Tobias Bennerscheidt, Director Marketing & Segments w firmie James Hardie Europe GmbH.
To wyróżnienie nie tylko docenia dotychczasowe osiągnięcia i potwierdza skuteczność wcześniejszych działań , ale również stanowi impuls do dalszego rozwoju marki fermacell®. „Konsekwentnie podążaliśmy innowacyjnymi ścieżkami zarówno w strategiach produktowych, jak i marketingowych – i zamierzamy to kontynuować” – podkreśla Bennerscheidt. Firma James Hardie pozostaje wierna swojej wizji tworzenia trwałych i wysokiej jakości rozwiązań dla branży budowlanej, które odpowiadają na potrzeby rynku i klientów . „Zdolność James Hardie do wdrażania innowacji oraz konsekwentne realizowanie przyszłościowych, rynkowych rozwiązań sprawiły, że fermacell® stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek materiałów budowlanych w Europie i liderem europejskiego rynku płyt gipsowo-włóknowych. To właśnie te elementy czynią z fermacell® ‚Markę Stulecia‘” – dodaje Bennerscheidt. Ponad 150 niemieckich marek zostało uhonorowanych tytułem „Marki Stulecia” w najnowszej publikacji Deutsche Standards . Pod hasłem „Transformacja” zaprezentowano siłę niemieckiej gospodarki, podkreślając wizje biznesowe, zrównoważone wartości oraz odwagę do wprowadzania zmian. Marki stulecia wybierane są na podstawie rygorystycznych kryteriów – liczy się nie tylko spójność i sukces ekonomiczny , ale również siła innowacyjna , zrównoważony rozwój i przyszłościowa rentowność. Wyróżnione firmy wyznaczają nowe standardy w swoich branżach, nieustannie osiągając najwyższe wyniki i kierując się jasno określonymi wartościami.