fermacell® Therm25™ Uzyskaj bezpłatny plan instalacji już teraz!
Nawigacja
Segment
Marka fermacell® została wyróżniona tytułem „Marki Stulecia”
Produkty
Planowanie i obróbka
Do Pobrania
Newsletter
Ważne linki
Kontakt
Specjalna ochrona przeciwpożarowa
Aktualności
Do pobrania
Izolacja akustyczna
Seminaria online
Marka fermacell® została wyróżniona tytułem „Marki Stulecia”. To prestiżowe odznaczenie stanowi wyraz uznania dla wieloletnich, nieprzerwanych sukcesów firmy i potwierdza jej pozycję lidera w dziedzinie innowacyjnych i zrównoważonych produktów z gips włókna. „Tytuł ‚Marki Stulecia‘ to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, które napawa nas ogromną radością. Jest to również silna motywacja do dalszego rozwoju innowacyjnych produktów i rozwiązań oraz ich skutecznego wprowadzania na rynek we współpracy z naszymi partnerami” – mówi Tobias Bennerscheidt, Director Marketing & Segments w firmie James Hardie Europe GmbH. To wyróżnienie nie tylko docenia dotychczasowe osiągnięcia i potwierdza skuteczność wcześniejszych działań, ale również stanowi impuls do dalszego rozwoju marki fermacell®. „Konsekwentnie podążaliśmy innowacyjnymi ścieżkami zarówno w strategiach produktowych, jak i marketingowych – i zamierzamy to kontynuować” – podkreśla Bennerscheidt. Firma James Hardie pozostaje wierna swojej wizji tworzenia trwałych i wysokiej jakości rozwiązań dla branży budowlanej, które odpowiadają na potrzeby rynku i klientów. „Zdolność James Hardie do wdrażania innowacji oraz konsekwentne realizowanie przyszłościowych, rynkowych rozwiązań sprawiły, że fermacell® stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek materiałów budowlanych i liderem europejskiego rynku płyt gipsowo-włóknowych. To właśnie te elementy czynią z fermacell® ‚Markę Stulecia‘” – dodaje Bennerscheidt. Ponad 150 niemieckich marek zostało uhonorowanych tytułem „Marki Stulecia” w najnowszej publikacji Deutsche Standards. Pod hasłem „Transformacja” zaprezentowano siłę niemieckiej gospodarki, podkreślając wizje biznesowe, zrównoważone wartości oraz odwagę do wprowadzania zmian. Marki stulecia wybierane są na podstawie rygorystycznych kryteriów – liczy się nie tylko spójność i sukces ekonomiczny, ale również siła innowacyjna, zrównoważony rozwój i przyszłościowa rentowność. Wyróżnione firmy wyznaczają nowe standardy w swoich branżach, nieustannie osiągając najwyższe wyniki i kierując się jasno określonymi wartościami.